בלוג בניית אתרים לייטבוקס

הקמתם אתר מעוצב להפליא וכתוב בצורה מדהימה? מזל טוב. אך כעת, לאחר ההשקה חשוב לוודא כי הוא ישרת את המטרות העסקיות שלכם, כי בסופו של דבר מטרת האתר היא למכור שירות או מוצר מסוים ללקוחות הפוטנציאליים שיגלשו בו. וכדי שהגולשים המבקרים באתר יבצעו את הפעולה שבעליו מעוניינים שיבצעו נדרשים בעלי אתרים להשקיע במונח המוכר מתחום המכירות באינטרנט - בהנעה לפעולה...


בעל עסק? חשוב לרגע על הסיטואציה הבאה: לקוח המעוניין לרכוש מוצר או שירות שאתה מספק גולש באתרך במקום עבודתו. הוא הגיע לאתרך לאחר שהקליק על באנר שיווקי ברשת - חלק מקמפיין פרסומי בו השקעת לא מעט כסף. עד כאן הכול מצוין. אך הלקוח הפוטנציאלי הזה, מאלף ואחת סיבות אינו יכול לרכוש כעת את המוצר ...


בעלי עסקים רבים מעוניינים בשלב כזה או אחר להקים אתר אינטרנט שיעניק להם נוכחות ברשת ויסייע להם להרחיב את מעגל הלקוחות. לרוב, מיד עם קבלת ההחלטה (שללא ספק עשויה לתרום לעסק) עולה לה השאלה הבאה: מה כדאי - לבנות אתר בחינם או שמא לשלם לחברה לבניית אתרים עבור הקמת האתר?...


לא פעם אנו גולשים באתר מסוים (נגיד במחשב הביתי), מתחילים למלא בו טופס חשוב ולא מספיקים לסיים. בכניסתנו הבאה לאתר (הפעם מהמחשב בעבודה) יש סיכוי שנגלה אתר קצת שונה ושחלק מהפעולות שעשינו בעת מילוי הטופס רק אתמול לא נוכל לעשות כעת, למרות שמדובר למעשה באותו אתר בדיוק. אם זה קרה גם לכם, סביר להניח שהדפדפן המותקן במחשב בביתכם שונה מזה המותקן במחשב במקום עבודתכם...


חשבתם על רעיון מקורי ומיוחד לאתר שלכם ומעוניינים בפתרונות טכנולוגיים שיהפכו את החלום שלכם למציאות? לפני שתתקדמו כדאי להתייעץ עם מומחי עיצוב ואינטראקטיב. המירוץ והתחרות בעולם האינטרנט הובילו לסטנדרטיזציה מסוימת בעיצוב ובניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים. מרבית האתרים דומים מבחינה עיצובית ורעיונית...


בשעה טובה. הקמתם אתר אינטרנט לעסק שלכם וכל מי שנתתם לו את הכתובת חושב שהוא נראה מדהים, מושקע ומתקדם. אך מה כעת? כיצד תדעו שגם שאר הגולשים שנכנסים אליו עצמאית אוהבים אותו? ואם כן - כמה נכנסים אליו ומה הם עושים בו בדיוק? האם הם מוצאים בו את מבוקשם? תשובות לכל השאלות החשובות הללו ועוד תספק לכם הסטטיסטיקה...


קרה לכם שנכנסתם לאתר (במחשב או בסלולר) וזמן הטעינה שלו נמשך... ונמשך... ונמשך? רוב הסיכויים שעד שדף הבית עלה כבר לא הייתם שם לראות זאת כי איבדתם את הסבלנות. כעת חישבו על האתר שלכם ועל הלקוחות שלכם. ככל הנראה גם לקוחותיכם ינהגו כמוכם וימשיכו הלאה. לאן? לתוצאה הבאה בתור ב- Google...


אתרי אינטרנט לעסקים מהווים למעשה את סוכני המכירות הווירטואליים והמקוונים של העסק ברשת. וכפי שסוכן מכירות אנושי נמדד על פי כמות המכירות שביצע, כך גם בניית אתר אינטרנט אמורה למצות את פוטנציאל העסק ולשפר את מכירותיו באמצעות פנייה ללקוחות חדשים והעברת המסר השיווקי הנכון לקהל היעד. וכדי שזה ייעשה נכון, נדרש בעל העסק...


תמונות. אנו מוקפים בהן בכל מקום: באתרי החדשות, הבידור והספורט, בפייסבוק, באינסטגרם, בפרסומות, בעיתונות המודפסת והמקוונת ועוד. השימוש הנרחב בתמונות וחלקן הגדול בשגרת חיינו ממחישים טוב יותר מכל אמירה את כוחה של התמונה...


מקימים אתר לעסק שלכם? כמו בתחומים רבים, גם בתחום בניית אתרים כדאי ורצוי שתלמדו מטעויות של אחרים. אז רגע לפני שאתם מתחילים לאפיין את האתר שלכם או נפגשים עם חברות לפיתוח אתרים, ריכזנו עבורכם את הטעויות הנפוצות והמוכרות בבניית אתרים לעסקים על מנת שתוכלו להימנע מהן ולא לחזור עליהן...


בעלי עסקים רבים המעוניינים להקים אתר מתלבטים כבר בתחילת הדרך בשאלת העיצוב ומנסים לדמיין כיצד האתר שלהם ייראה. שיטוט אקראי ברשת מגלה מגוון אינסופי של דוגמאות ועיצובים. אם גם אתם רוצים שלעסק שלכם תהיה נוכחות ברשת אחת ההחלטות שתידרשו אליהן כבר בהתחלה היא בחירת סוג האתר והעיצוב שמתאים לכם. לרשותכם 2 אפשרויות לבניית אתר...


תחום בניית אתרים ועיצובם נחשב לתחום דינאמי המשתנה תכופות: מה שהיה נכון וטוב רק בשנה החולפת לעתים אינו נכון כבר בשנה לאחר מכן (לא בטרנדים). לכן חשוב שכל העוסקים בתחום יהיו ערים ועם האצבע על הדופק בכל הקשור לטרנדים ולשינויים המתרחשים בתחום...


החלטתם לבנות אתר לעסק שלכם? החלטה נבונה. אתר אינטרנט יגדיל עבורכם את מעגל הלקוחות ויחשוף אתכם לאוכלוסיות חדשות. אך רגע... מה עם כל אלפי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם הגולשים מהסמארטפון? אם אתם לא רוצים לוותר עליהם רצוי שכבר בשלב זה תחשבו על בניית אתר רספונסיבי או אפליקציה לסלולר שיאפשר להם לצפות בכם מכל מקום - גם מהמכשירים הניידים...


בשנת 2016, כל גולש העושה שימוש יומיומי באינטרנט מכיר את כמות התוכן האינסופית המציפה את הרשת. אל מול כל לקוח פוטנציאלי המחפש שירות או מידע מסוים ברשת ניצבים כיום אינסוף גורמים שיווקיים, חברות, יחידים ואינסוף תוכן המתחרים על תשומת לבו. וכשאלו הנתונים, בעלי עסקים אינם יכולים להרשות לעצמם להישאר מאחור ומחויבים כיום יותר מתמיד להשקיע בבניית אתר...


קמפיינים פרסומיים, שבעבר צפינו בהם בעיקר בערוצי המדיה המסורתיים (טלוויזיה, רדיו, עיתונות ארצית ומקומית וכו), עברו בשנים האחרונות שינוי עצום. ההתפתחות הטכנולוגית והגידול העצום בגלישה ברשת האינטרנט מאפשרים כיום לבעלי עסקים המבקשים לקדם את העסק שלהם לבחור לעשות זאת במגרשים נוספים כגון פרסום בגוגל, ברשתות חברתיות ועוד...


כמו מפגשים חשובים אחרים בחיים (ראיון עבודה, פגישה עסקית ועוד) גם המפגש הראשון של הגולש עם אתרכם חשוב ביותר. אם נדייק עוד יותר - השניות הראשונות הקריטיות במפגש זה: חודשים של השקעה, מחשבה, כתיבת תכנים, עיצוב ועוד מתנקזים למספר שניות בהן יחליט הגולש הממוצע אם להישאר באתר שלכם או לעבור הלאה. בכמה שניות מדובר? על פי מחקרים שנערכו...


בעלי עסקים רבים מקדישים זמן לא מועט בבחירת השם של העסק שבבעלותם. אך מה עם שמו השני של העסק - הדומיין, הנחשב לשם העסק שלכם באינטרנט? במאמר זה נבהיר מהו שם דומיין, נסביר את חשיבותו ומדוע כדאי לכם להשקיע מחשבה בבחירת השם, בטרם תתפנו לשאר התהליכים והמשימות עם חברת בניית אתרים. בנוסף, נעניק לכם כלים וטיפים חשובים שיסייעו לכם לבחור את הדומיין המושלם, כזה שיתאים לאתרכם ולתחום עסקכם...


בעלי עסקים המקימים אתר אינטרנט או מעוניינים בקמפיין פרסומי ברשת נתקלים לא פעם במושג דף נחיתה, עמוד אינטרנט ייעודי שזוכה לשבחים רבים מחברות בניית האתרים המדגישות בפניהם את יתרונותיו הרבים. במאמר זה נסביר מהו דף נחיתה, מהן מטרותיו, לשם מה צריך אותו וכיצד הוא יכול לסייע לכם - בעלי עסקים המעוניינים לפרסם את העסק שלהם ברשת. לאחר שתבינו את כל אלו נציין מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם להקים דף נחיתה מנצח משלכם, כזה שינחית את הלקוחות שלכם בדיוק היכן שרציתם...


בעבר הלא רחוק, בעלי עסקים קטנים שביקשו לקדם את העסק שלהם עשו זאת לרוב באמצעים מסורתיים כגון חלוקת פליירים בשכונה, פרסום במקומון העירוני או באמצעות פרסום מפה לאוזן (שאף שהוא מוגבל בהיקפו נחשב גם כיום לפרסום אפקטיבי ויעיל מאוד). קמפיין טלוויזיה או בעיתונות הארצית לא נחשבו כאופציה כיוון שאלו דורשים תקציבי ענק שלרוב אינם מנת חלקם של בעלי עסקים קטנים...


אז זהו. החלטתם להתחדש באתר אינטרנט משלכם, כזה שיהווה חלון ראווה ראוי ומרהיב ברשת, יביא לכם קהל לקוחות חדש ויגביר את פוטנציאל המכירות של העסק. הקדשתם לכך תקציב ייעודי והתחלתם לברר ולשוחח עם מספר חברות המתמחות בבניית אתרים. בשלב זה בוודאי שמעתם (ככל הנראה גם לראשונה) את צמדי המילים קוד פתוח וקוד סגור. למרות שעד לפני רגע לא הכרתם את המונחים הללו, לרוב כבר בשלב זה תדרוש מכם החברה שבונה לכם את האתר להחליט באיזו שיטה יפותח אתרכם החדש...


נתוני הגלישה ומספר החיפושים ברשת האינטרנט מצביעים זה שנים רבות על מגמה הולכת וגוברת לטובת המובייל - הסמארטפונים, הפאבלטים והטאבלטים הצמודים אלינו 24/7. אם בעבר מרב הגלישה ברשת התבצעה ממחשבים (PC) הרי שהמהפכה הסלולארית סיפקה לנו אינטרנט זמין בכל רגע ובכל מקום והביאה לשינוי דרמטי בהרגלי הגלישה של כולנו. על פי נתונים שפרסמה חברת Google, שנת 2015 הייתה שנת המפנה בה ניתן היה להתחיל לזהות את המהפך...


חנות וירטואלית ומסחר אלקטרוני (E-commerce) הופכים בשנים האחרונות נפוצים יותר ויותר בקרב בעלי עסקים קטנים. ההבנה כי הנוכחות ברשת הפכה לסטנדרט וחובה לכל בעל עסק או יזם הביאה רבים מבעלי העסקים הקטנים להקים את חלון הראווה העיקרי שלהם באינטרנט, זאת לאור היתרונות הרבים שהחנות הוירטואלית מספקת להם.


במאמר זה נספר למה המתודולוגיה של בניית אתרים משתנה לכיוון המובייל ונפרט על שיטת עבודה מהפכנית ואפקטיבית שלפיה אתרי אינטרנט ויישומים צריכים להתחיל את תהליך האפיון והעיצוב מניידים ולאחר מכן להמשיך לרזולוציות של שולחן עבודה. איזה שיקולי עיצוב מומלצים למעבר חלק ונכון בין הממשק הסלולרי לטאבלט והדסקטופ...


בניית אתרים בקוד פתוח הפך לפתרון נפוץ והכי פופולרי בתקופה האחרונה. רוב האתרים בעולם מבוססים על מערכות קוד פתוח (וורדפרס, ג'ומלה, דרופל, מג'נטו).למה כל כך הרבה לקוחות בוחרים לבנות אתר בקוד פתוח? האם זה פתרון מושלם לאתרים מודרניים? ננסה להסביר מה זה קוד פתוח ולבחון ביחד את היתרונות והחסרונות שלו...


המושג נגישות (Accessibility) הפך להיות מרכזי בחיי היום יום. הטכנולוגיה המודרנית מתפתחת לכיוון הנגשת המידע. תחומים חדשים כמו התפתחות המובייל, גלישה במהירויות גבוהות, מחשבים ניידים, טאבלטים והיום גם שעונים חכמים מאפשרים לנו נגישות גבוהה למידע באינטרנט. רשת האינטרנט מספקת לנו מידע ושירות בתחומים רבים וחשובים בחיינו. לדוגמא: הזמנת תור לרופאה...